Mauro Caffé Centopercento zrna kave 1kg

Not rated
€26,90
Availability: Na lageru
Delivery to:
23.9.2025
Delivery options
Code: 1861
Mauro Caffé Centopercento zrna kave 1kg
Not rated

Product detailed description


Mauro Centopercento (prije se zvao Atto Primo) je kava sastavljena od vrhunskih zrna kave s plantaža Srednje Amerike i Brazila.Predstavlja izbor najboljih arapskih zrna sa plantaža Brazila, Kostarike, Hondurasa, Gvatemale, Kolumbije i Portorika, čija se kvaliteta može usporediti s najboljima poput Hausbrandtove ili njujorške kave.




MAURO CAFFÉ

1949. - Kalabrija - u starom skladištu u blizini luke Reggio, kada je Mauro Demetrio instalirao staru pržionicu kapaciteta 20 kg, stvorena je marka MAURO. Tijekom teškog rata gospodin Mauro imao je veliku poslovnu sreću. Iako je od djetinjstva patio od sljepoće, uspio je prebroditi tešku situaciju. Što je više gubio vid, više je radio. Njegov san o izgradnji velike tvrtke s najboljom kavom na svijetu ostvaren je na mnogo načina. Prvi je prodao kavu u prethodno izvaganim vrećicama, do tada se kava uvijek vagala. Već 1958. godine tvornica je pržila jednu tonu kave dnevno, ali ni to nije bilo dovoljno za zadovoljenje potražnje. Tvrtka je tako bila prisiljena preseliti se u nove za to vrijeme moderne prostore. Još jednu prednost stekao je stalnim razvojem novih strojeva i postupaka za transport, prženje i otpremu kave. Istodobno je vodio vrlo uspješnu reklamnu kampanju i čak je bio prvi koji je za oglašavanje koristio televiziju.



Additional parameters

Category: Arabica
Weight: 1 kg
EAN: 8002530150226
Intenzitet: Izrečena
Mjesto prženja: Sicilia
Pjena: Nježan
Proizvođač: Mauro
Sadržaj kofeina: Malo
Sorta kave: A 100%
Težina: 1kg
Ukus: Gorka, Kiselo
Vrsta kave: Kava u zrnu

Be the first who will post an article to this item!

Do not fill out this field:

Security check

1949. – Kalabrija – u starom skladištu u blizini luke Reggio, kada je Mauro Demetrio instalirao staru pržionicu kapaciteta 20 kg, stvorena je marka MAURO. Tijekom teškog rata gospodin Mauro imao je veliku poslovnu sreću. Iako je od djetinjstva patio od sljepoće, uspio je prebroditi tešku situaciju. Što je više gubio vid, više je radio. Njegov san o izgradnji velike tvrtke s najboljom kavom na svijetu ostvaren je na mnogo načina. Prvi je prodao kavu u prethodno izvaganim vrećicama, do tada se kava uvijek vagala. Već 1958. godine tvornica je pržila jednu tonu kave dnevno, ali ni to nije bilo dovoljno za zadovoljenje potražnje. Tvrtka je tako bila prisiljena preseliti se u nove za to vrijeme moderne prostore. Još jednu prednost stekao je stalnim razvojem novih strojeva i postupaka za transport, prženje i otpremu kave. Istodobno je vodio vrlo uspješnu reklamnu kampanju i čak je bio prvi koji je za oglašavanje koristio televiziju.